İçişleri Bakanlığı, Antalya, Aydın, Diyarbakır, Isparta ve Kayseri’de jandarma tarafından “uyuşturucu madde bulunduran” şahıslara yönelik düzenlenen operasyonlarda 341 şüphelinin yakalandığını açıkladı. Cumhuriyet Başsavcılıkları koordinasyonunda gerçekleştirilen operasyonlara 146 asayiş timi, 8 komando timi, 634 jandarma personeli ve 13 narkotik arama köpeği katıldı. Bakanlık, uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.
Hibya Haber Ajansı
© Copyright 2026 raporarsivi.com Tüm Hakları Saklıdır.
Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.